torsdag 7 juni 2012

WTF!!

Missade sjukhusets telefontid med 4 minuter. Grr!! Imorn kan jag ringa mellan 8-12 så jag får trotsa att D är vaken och försöka få till ett samtal och boka tid trots, öh, öh, eh, eh, skrik, ähhh! Ja, ni vet!

Har varit ute en sväng. D somnade i vagnen. Kom hem strax innan 14. Tog av mig svettkläderna och besökte damernas innan överfull blåsa sprängdes. Det var så det gick över 4 minuter på tiden, puh!

Inte har jag ringt försäkringskassan heller. Loggar in nu och ser om jag kan läsa mig till reglerna istället för att sitta i den berömda telekön.

Annars får jag göra ett försök imorn alt. måndag då jag ska till barnmorskan och morfar ser efter D en stund. Alltid lättast då.

Ja men jo men vilket trevligt inlägg?

Så är det med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar