fredag 1 juni 2012

Känns som bebis redan är överburen...

men det är den inte. 32 dagar kvar and counting...
Jag känner mig svullen, trött, svettig. Bebis är extremt aktiv på kvällar och nätter och jag sover så dåligt. Det trycker på både här och där. Att vara gravid är inte min gebit. Jag skulle nog kunna föda ett dussin ungar om någon annan är gravid. Anyone??
Dessutom har D varit vaken eller sovit oroligt de senaste nätterna så nu är min nattsömn i stort sett obefintlig. Jag ger upp när mannen går till jobbet strax innan 7.
D sover länge så hon tar igen det mesta men jag får väl sova när barnen är 5-6 år.

Inte världens undergång. Jag är ju knappast ensam om att vara småbarnsförälder. Mannen får sova i alla fall. Han lägger sig sent dumt nog men han sover och väcker jag honom ibland för att göra välling, gör han det på rutin utan att minnas det dagen efter, haha!

Ibland vill jag vara man. Inte så ofta men ibland!



Detta är inte jag men kunde varit. Vackert tycker säkert många men jag ser inte ens mina fötter när jag står så och jag har inga små nätta. Mina mäter 39-40.


Så nu har jag gnällt färdigt!


Jag längtar till förlossningen. Låter kanske galet men jag gör det. Det känns mer som min grej än graviditen Mest längtar jag såklart efter bebis. Lilla, lilla troll, kom snart till oss!


Inte heller jag men har sett nåt liknande:)



Så, nu förstår ni nog vad jag ville ha sagt med detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar