söndag 17 juni 2012



Den är orange, så vi syns onekligen! Den är på bredden istället för på längden som jag ställt om till men jag känner att 74 cm bred är helt överkomligt! D gillar att regnskyddet är genomskinligt, så hon ser ut även med det på. Så som det regnar nu lär vi ju få användning för det. Bromsen är pålitlig, hjulen så lätta att svänga, t.o.m med en hand. Den har stor varukorg under och den har hårdlift samt fullt liggläge på båda sitsarna. Nu är jag helnöjd! 3500 kr är ett riktigt bra pris dessutom.


Nu är vi redo för barn två. Kom till oss mammas lilla älskling! Du är så önskad och efterlängtad!!

Jag ska inte skriva mer om vagnar nu på ett bra tag. Fasen vad jag har malt. Sorry!

Maken åkte till mormor och morfar med D. Nu ska jag röja och sen vila magen och huvet en stund. Ikväll blir det städ och tvätt och köttbullar med stuvade makaroner. Fan vilken gammal rätt, jag plockar fram. Inte igår.

Imorn blir det en tur till Väla/IKEA. Tänker hänga på låset för jag är nog inte ensam på bussen. Detta vädret bjuder in alla att åka dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar