onsdag 13 juni 2012

Fan vilket vidrigt odjur!

Terroristen och massmördaren i Norge! (JAg skrev först namnet men när jag såg det var jag tvungen att ta bort. Jag kan inte säga det och än mindre skriva det!!! Vill fan inte ge honom en sekund av min tid. Men han är så jävla upprörande och vidrig att jag bara måste! Jag tror inte på dödsstraff. Men han och en del andra är fan undantagna min motsättelse till det! Hade jag varit förälder till ett av barnen på Utöya vete fan vad jag gjort!!! Spärra in honom och låt honom aldrig komma ut. Ge honom inte mer tid och utrymme i media efter denna rättegång. Avskum!

Sen undrar jag lite över hur man tänker när man kör vansinneskörning inne i  centrala Malmö och försöker meja ner två poliser, dödar en 60-årig cyklist och skadar en annan. Hur fan är man funtad då? Spelat för mycket "Need for speed"??? Inget ursäktar det. Inte heller 15-åringen som tagit sin stackars mammas bil och försöker köra ifrån polisen. Tack och lov att ingen dog eller skadades svårt. Inkl. pojken själv! Jag förstår verkligen suget efter spänning men stanna om polisen är efter dig! Panik eller?

Nummer tre. Råna 2 stackars gamla människor i deras eget hus, tidig morgon! Vad fan är detta. Inget är heligt längre! Vågar dessa människor bo kvar, gå ut???

Nummer 4, Syrien!
En man säger, - Vi behöver hjälp. Vi är människor, inga djur, varför gör ingen något??? Männsikor eller djur. Ingen förtjänar att leva som syriska människor gör idag. Hjälpt dem nu FN, USA, vilka som. Ryssland ni får fan ge er. Sluta hjälp landets militär och ledare med helikoptrar, vapen och skit. Fattar ni inte!!!


Vad är det för värld jag föder ännu ett barn till.

Vad är det för framtid vi går tillmötes???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar