söndag 17 juni 2012

Tomtar till att parkera och väntar på syskonvagn!!

Alldeles nyss var sopbilen här och skulle tömma containrarna. Folk har pakerat på brandväg och mitt framför så han kom inte åt och kunde tömma!! Vad fick han göra då, jo åka! Undrar om han ringer snuten då så de lappar bilarna. Kostar väl minst 1000 spänn att blokera brandväg, eller?

Mannen är iväg och hämtar syskonvagn som vi hittat genom min fina kusse M. Han verkar ha åkt vilse, för så långt är det inte till Ödåkra men de har varit borta en timme. Igår glömde han sin tele hos mina päron så han fick ta min. Då innebär det att jag inte har nån eftersom vi saknar fast tele. Hoppas inte vattnet går och värkarna smäller på;).

Jag har sorterat tvätt och dottern har röjt rundor med alla skor hon kunde komma åt. Gympadojjor, gummistövlar, sandaler, tofflor m. fl. Shit vad dammet och gruset yr. Nu önskar jag mig den där handdammsugaren som mannen lovat i bröllopspresnt. Kom 29:e, kom gubbe, kom syskonvagn, kom bebis, kom tvättid. Regnet öste just ner men verkar ha avtagit nu. Kom solsken också, lika bra!

Lägger upp bild på vagn när den anlänt!:)

Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar