lördag 9 juni 2012

Utebliven sömn!

Det går inte att sova, helt enkelt. Klockan sju gav jag upp. Liten och stor sover sött!
Bebis har varit vaken en del men är lugn nu. Jag hällde upp en skål m yoghurt och fick på nåt tecknat i väntan på Nyhetsmorgon.

Solen skiner in genom solskydden i vardagsrummet. Det hade varit mysigt med picknick. Måste skaka mitt bäcken lite också så en promenad kanske. Mannen kom hem med en fin bukett med liljor, Sötis. Sen fick jag se min tonårs favoritfilm Flashdance också, lycka!

När vi röjt undan spelade vi "Fia med knuff". Jag vann med 3-1. Efter det trodde jag att jag skulle somna gott! John blund kom så fort jag lade huvet på kudden, men sömnen var kortvarig!!! Dotterns nakna arm luktade jordgubbar.Hon tryckte i sig 15 st små efter middan.

Nu plötsligt fick jag lust att dammsuga men det är nog inte så poppis?? Vad fan, sov då, din imbecill! Och blev jag sugen på att göra en repris av min promenad igår. Det luktade regn och rostade kaffebönor (zoegas rosteri ligger inte långt bort).

Kanske ska jag kränga på mig en bh och tröja och snöra på skorna.

Fan vad det kliar i ögonen. Jag vill nog bara sova egentligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar