lördag 23 juni 2012

Ingen bebis men det känns som det är dags!

10 dagar till BF.

Jag mår så in i bombens illa och har haft ont i hela nedre partiet sen 11 idag ung. Mannen provkör grannens bil med sin arbetskollega och tvättar samtidigt! Vi skulle träffa Ds kusiner idag men jag fick avboka. Sa förvisso att R och D kunde gå men R ville inte lämna mig hela dagen när jag mår såhär. Tänk om värkarna kommer snabbt och han måste vara hemma snabbt. Så han håller sig nära istället!

Ingen människa tvättar väl idag därav ledigt i tvättstugan. Då passar min make på att slänga in sina arbetskläder och lite annat så nu blir det rent om liten tittar ut i helgen. Badrummet ska saneras.

Förresten så har inte alla bananflugorna dött men en hel del. Får låta skålen stå och skölja ur och fylla på under helgen här.

Vill inte komma hem från BB med liten och mötas av ett inferno av banaflugor i dörren!!!

Nu ska jag masa mig in i köket och fixa lite enkel mat till D. Vad jag och gubben ska äta blir nog intressant.

Han får fixa nåt! Inte sugen på nåt när jag mår såhär, BLÄÄÄ!

Hoppas ni andra därute inte är för vissna idag! Nu kommer solen hit, så kanske blir det lite halvhäng på uteplatsen om jag kan sitta upprätt!

Trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar