torsdag 14 juni 2012

Creme de la creme...

Det blev en sväng till stan igår. Jag tryckte ut sista krämen till ansiktet så det var dags att köpa ny. Dessutom fick jag i mig mamma sushi. Fan det godaste jag vet. Fräscht till tusen!

Vi tog en sväng på gungan och rullade sen hem. Dottern var i sitt esse när vi kom hem. Hon klättrade upp för soffborden och jag fick lyfta ner henne si så där 100 ggr. Sen fick hon fatt i ett spagettirör och efter det lekte jag plockepinn på alla fyra, på golvet, en bra stund. Ingen bild finns att skåda tyvärr men ni kan nog förställa er om ni blundar och tänker; övergravid kvinna med enormt nedsatt rörlighet på grund av enorm gravidmage och noll vighet!

När hennes pappa kom var vi alla så trötta att vi somnade! När vi vaknade skulle först pappas knä lastas fullt av alla gosedjur och sen mammas.



Nu har hon tryckt banan genom alla fingrar, dragit dem genom håret och skvätt vilt omkring sig som en hund med våt päls.

Härlig morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar