onsdag 13 juni 2012

Syskonvagn känns inte så viktigt kanske...

Men det börjar ju dra ihop sig. Blocket vagnen har jag inte hört nåt om, trots tre skickade mail. EN annan vagn gick jag nog bet på i Malmö. Inte hört mer trots löfte om att säljaren skulle återkomma.

Mannen vill köpa en "Phil and Teds". Den nedsatt till 6000 och med mjuklift kostar den 6800 kr. Men sitsarna går inte att fälla i liggläge! Jag har såklart hittat en värsting. "City Select" för dryga 100000. Men det är ju vansinne inser jag också.

Nu har jag hittat en begangnad i Kristianstad för 6000 kr. Men det är fan lika mycket som en Ny "Phil and Ted".


Phil & Teds Classic 2012 inkl syskonsits + dubbelt regnskydd i gruppen BARNVAGNAR & TILLBEHÖR / Phil&Teds barnvagn & tillbehör / p&t Classic & tillbehör hos Köpbarnvagn.se (023322650008)

Nu ser jag att denna kostar knappa 4000 på "kopbarnvagn.se". Hur gör vi nu då. Vagnen är ju smidig som en katt förövrigt!!

Ska jag ha is i magen och köra D i sittvagn och ta baby i babybjörnen första veckan om det blir så. Eller ska vi slå till nu. Vad hade ni gjort?

D har vaknat igen. Jag hann inte sova och nu blir det tidig lunch!
Vad blir det sen tro? Ut ska vi i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar