måndag 11 juni 2012

Måndag...

Imorn beställde jag bebis igår. Det lät ju lite knäppt??!!
Igår mådde jag sååå illa, hade sånt enormt tryck neråt och ville bara sova. Jag var så trött! Jag måste ha järnbrist. Ska köpa blutsaft idag, Örk!

Ska till barnmorskan kl 10:30 på avstämning så D ska vara hos min lillebror. Förra gången följde hon ju med och var änslig när jag låg på britsen så hon fick sitta i knät. Inte optimalt. Hade plötsligt högt blodtryck. Mitt är vanligtvist normalt och snarare på gränsen till lågt än högt så vi får se vad det visar idag.

22 dagar kvar till BF men jag hoppas att det smäller imorn eller i natt redan. Jag kan inte bli mer redo. Längtar så efter liten fis och att kunna löigga ner utan att känna tryck överallt. Sömn lär jag inte få mer av men det kan jag ta. Jag behöver bara få tillbaka min kropp lite grann!


Ja men vilket positivt inlägg det blev, NOT! Det är mulet också och fastighetsskötaren har vattnat ner hela uteplatsen nu när han vattnat rabatten. Ja nu har jag gnällt klart! In i badrummet för att dra tandborsten över gaddarna och köra en raggardusch. Bussen till stan och lämna D hos bror. Sen ska jag kissa på sticka, bli mätt över magen, väga mig, ta blodtryck och så vidare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar