måndag 26 september 2011

HIF, kusinträff och namngivning



Mitt hemmalag HIF är redan klara med 3 matcher kvar efter MFF 1-1 mål mot AIK igår. Tack för det!:)
Riktigt kul då vi var rykande nära förra året men fick se oss besegrade av våra ärkerivaler MFF.

Min lillebror är hemmafrån Stockholm. Han är bara hemma en kortis så idag ska vi träffa honom och möta upp med min storebror med familj och umgås. Mannen jobbar och har skola ikväll.
Imorn firar vi en enkel namngivning med min lillebror, mamma, pappa, min bästa väninna Loppan och mannen, dottern och jag såklart. Storebror med familj kan inte vara med och om vi väntar kan inte lillebror vara med eller så får vi vänta 5 månader tills han är tillbaka från Karibien, dit han åker och spelar in musik med en nysignad artist, hans bolag har. Därför kör vi nu annars hinner D bli året.

Det blir en enkel tillställning med mammas mat och min tårta. Ett fint ljus, en dikt, fadderbrev och sen lite mys. En vanlig sketen tisdag.

Min dotter är värd att firas med pompa och ståt men då vi egentligen hade tänkt vänta tills hon var friksförklarad men fick boka snabbt då lillebror har svårt att planera, så fick det bli så här. Vi ska ha kalas för de närmsta när hon slipper undersökningar och annat skit. Då ska vi fira rejält.

Hennes pappa och jag firar henne varje dag och det är viktigast!

Nu ska jag kolla tårtrecept och äta lunch. Lillfian sover, så jag får passa på. Sen blir det barnrytmik och sen ladda för träff med kusiner och morbröder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar