fredag 2 september 2011

100 Bilder för 29 spänn

har jag beställt på fujufilm precis. 29 kronor för frakten. Kan inte bli bättre. Fuji bjuder på de hundra första framkallade bilderna. Tack ska ni ha!
Det blev bilder på dottern och mannen och mig själv och mormor och morfar och kusinerna. Bilder sedan Ds födelse, 23 mars i år.

Jag ska göra ett bildkollage och sätta upp i sovrummet. Göra ett album och skicka till farmor och farfar i Turkiet och göra ett album till mormor och morfar i julklapp. Tur att de inte läser bloggen;)

Nu centrifugerar grannens tvättmaskin och klockan är 22:40. Tv:n visar CSI och mannen och dottern sover sedan länge. Bara "ugglan" är uppe. Ugllan, being me!

Ikväll skulle vi ätit torskfile´, bästa, bästa men mannen var så trött och däckade utan middag så jag åt  Kellogs Honey loops med ljummen mjölk och drack äppel cider istället. Konstig kombo och ännu konstigare eftersmak. Dottern åt sista målet sovandes så jag fick pumpa ut överskottet. Tack för att ni gjorde bröstpumpen, Medela.

Tack, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar