söndag 4 september 2011

Blå himmel, en morgonpigg dotter och en het kopp kaffe...

så börjar min söndag. Mannen ligger kvar i sängen och andas tungt. Han var uppe och nattsuddade. Efter "So u think u can dance", kollade vi på kärlekens val. Sen var det "CSI" maraton på femman. Vi spelade 5 parti Fia med knuff. Hittade det på vinden när vi röjde där uppe. Brädan var helt skev men det var kul att spela igen. Det var säkert minst 15 år senast. För R var det första gången.
Jag gick in och nattammade D nångång vid 1, sen däckade jag...Orkar inte med senare nätter sedan jag blev mamma.

Nu har min fina väninna Loppan landat i Turkiet. Det är varmt och hon ska ner på stranden och mysa med sin älskling. Lite skönt hade det varit att vila och bada lite. Ser att det redan är 27 grader i Izmir. Rs hemstad. Vi hoppas kunna åka dit i slutet av november. Längtar dit båda två.

Jag ska köra lite morgonträning med lillan, på filten sen ska jag väcka mannen med frukost och en kanna te. Sen vill jag ut, ut, ut i det fina vädret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar