tisdag 17 juli 2012

Drama

Jag tänkte berätta om min förlossning någon dag. Den blev inte alls normal även om inledning (14 timmar)var. Åter igen misslyckades en normal förlossning, i mitt fall.

Jag orkar inte reda ut allt just nu. Lite övertrött, överlycklig (nu när allt är bra) och vill bara njuta av att vi blivit fyra.

Det kommer, för er som vill veta.
Jag vet att jag kommer må väldigt bra att skriva om det.

Jag ska också lägga ut mitt kärleksbrev till G. Det betyder ännu mer nu när hon är här.

För er som inte vet om ni vill bli mamma eller vill vänta. Gör det inte för länge. Ni vet inte vad ni missar. Mitt liv har helt enkelt gått från ganska trist till precis vad jag innerst inne önskat; Lycka varje dag! (Från smärta till lycka på en millisekund).

Nu ska jag titta på mitt lilla underverk. Pappan är ute med stora tjejen och myser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar