lördag 1 september 2012

Tröttrumpa, röster från förr och finaste familjen

Tack till Linda och Jessica för att ni sträcker ut vänhanden. Det värmer i hjärtat. Blir så glad att få kontakt med er igen. Härligt med återföreningar:). Grannen har jag inte frågat chans på ännu!

Mini och liten sover sen länge. Maken kollar Matrix och jag sitter i sängen helt kletig av lotion. Nyduschad och tung i kroppen. Kudden nalkas. Tog finaste bilden på min familj idag. Lägger upp den imorn för just nu orkar jag inte stiga upp och ta fram sladden.

D har inte haft förskola idag. Åkte ner till stan och lämnade tillbaka ett par byxor på Åhlens. Träffade Vanessa på H&M. Hon är fan så himla äkta och go. Hon är en vän. Och en sån som jag blir så stolt över. Hon kom till Sverige från Brasilien för så där en 6 år sen. Gift med en svensk man och har en son på 2 ½. Hon har läst in gymnasieämnen och ska nu börja läsa till socionom. Hon gick ut med högsta betyg. Inte för att de är det viktigaste kanske utan kunskapen är den som betyder nåt men ändå. Hon har en sån drivkraft och det är så häftigt att se. Påminner om min fina man:).

Fläkten från datorn bränner mot mitt ben och nacken känns helt överansträngd av min dåliga hållning så nu lägger jag ner locket på datorn.

Imorn när vi vaknar är det lördag, tjohoo!

Önskar alla en god natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar