torsdag 20 september 2012

Mascara på Maxi och blommor till maken igen.

Jag skulle tagit mig ner till stan och handlat lite smink på Åhlens hade jag tänkt. Jag och Loppan skulle setts men hon är hängig och det är jag också. Ont i magen och svinigt trött. D väckte mig halv 5 och då skulle hon dricka välling och gå upp och leka. Tillslut somnade hon igen halv 8 och jag fick väcka henne halv 9 för att hinna till dagis. Igår em när jag kom dit sov hon fortfarande efter lunchen. Vi hann precis i tid till BVC. Hon var jätte duktig när hon fick sprutan. Nu är hon 86 cm lång och väger 12 kilo. Min stora tös.

G låg i vagnen och sov hela besöket. Hon är så snäll! Nu jollrar hon som bara den och är så social och ska vara med. Snart ska vi hämta storasyster på dagis. 

Vi rullade i väg till Maxi och handlade lite i fm. Det blev blommor till maken igen och jag köpte en mascara till mig. Vem f-n gör det men den andra var så uttorkad. Minns inte när jag köpte ny senast. Jag använder knappt längre. Nu har jag smetat på mest för att prova:).

Nu blir det lite mys med mini innan vi ska rulla iväg till förskolan. Sen får vi se om vi får besök av min mamma som gärna vill höra att D lärt sig säga krokodil och G börjat jollra:).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar