onsdag 19 september 2012

Nysande mini och ajande kropp

Här är det ont i kroppen och en enorm trötthet. Mini ligger i vagnen sen en timme tillbaka och sover och nyser om vartannat. Liten är på förskolan. Alla barnen rullade precis förbi i vagnar och skulle kolla in bygget här intill. Jag vet att de brukar göra det. Alla älskar dem kranbilar och cementbilar och allt annat spännande där. Jag fick gömma mig bakom väggen så D inte såg mig. Helst av allt ville jag bara springa efter och krama om henne. Ljuvliga barn.

I eftermiddag ska jag ta med D på 18-månaders kontroll. Det innebär vaccinering och det fasar jag alltid för. D har blivit stucken så mkt i sitt korta liv att jag fortfarande kan räkna ärren på hennes lilla kropp. Det är bara att hålla lugnet och behärska sig. D ska inte känna av min oro.

Nu ska jag dricka ur kaffet, borsta gaddarna och amma mini innan mina bröst sprängs. Hoppas hon vill gosa med mig sen. Lilla älskling!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar