måndag 10 september 2012

Britt-sommar, Sockerplommon och solkatt!

Så skönt det har varit med helg! I lördags körde mannen och pappa och mamma och lillebror var här och roade de små. I söndags tog mamma och pappa ut D och jag och R fick städat ordentligt medans mini sov. Det var guld värt! Något har hört min önskan, tror jag!:)

Idag har vi varit på bibblan. När vi kom hem och jag rullade in vagnen i hallen somnade D. Mini har sovit sen vi åkte ner i stan kl 10. Jag har precis ätit lunch i godan ro. D fick en slät bulle på väg hem, så det blir sen lunch när hon vaknar. Hon satt och sjöng för de andra resenärerna på bussen. Det var mäkta uppskattat och imponerade på många:).Mitt  sockerplommon och den andra, min lilla solkatt!

Igår pratade jag och maken om när vi träffades. Vi minns det båda som igår. Idag är det Drygt 3 år sedan och vi har redan 2 barn. Tiden går fort när man har roligt(barn:)!

Jag vet inte om jag berättat om när jag träffade R på denna bloggen men jag får väl snart ta och göra det. Det är en riktigt "Mitt livs novell" eller "Starlet" story som jag aldrig tidigare vågat tro på. Får se om jag skriver den imorn.

Nu ska jag passa på att sträcka ut mig på sängen. När barnen vaknar är det full rulle igen. Rutchikanan kallar

Längtar till på onsdag. Då ska jag luncha med en kär väninna.
Njut av britt-sommaren!




Mormor och liten


Mys i soffan


Mini hon växer ur sittern


Närbild på mammas plommon


"Jag trivs bäst här på pappas axel"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar