måndag 22 augusti 2011

Måndag morgon..

Inte för att det spelar nån större roll vilken veckodag det är för mig och lillan men idag vaknar jag till en dag då det gått en månad sedan tragedin i Norge. Min kärlek går till alla anhöriga till offren i Norge den 22 juli.

Det positiva med denna morgonen är att slutet verkar vara nära för Khadaffi, äntligen! Jag hoppas bara att en demokrati går att skapa utan nya konflikter bland olika klaner och grupper!

I natt sov lillan mellan 22:30-06. Det är första gången. Efter att hon ätit glupskt och fått torr blöja, somnade hon om igen. Lilla gumman. Jag tror att kräkepisoden tog ut henne fullständigt och nu behöver hon bara sova och äta sig i form, lilla troll.

Igår var vi på stranden. Det blåste kraftigt och det gillar plommonet. Hon njöt där hon satt på muren, i pappas famn. Sen gick vi hem och lekte hos mormor och morfar medans pappa lagade turkisk mat.
Det var ljuvligt gott!



Idag täcker en grå massa himlen men vi ska ändå försöka komma ut.
Först ryggövningar och frukost.

Happy Monday!

Hur stor ser hon inte ut att vara här? Hur gick detta till. 7700g och 68cm lång och 5 månader imorn. Min stora tös <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar