torsdag 18 juli 2013

Onda barnben och armar och oro för allt

D trillade av sin balanscykel igår. Hon hittade inte balansen, helt enkelt! Stackarn. Hon blev mest rädd och har inte vågat använda armen på hela dagen, varit grinig och trött då natten saknade sömn helt, för oss alla!  

Jag är inne i en orosperiod. Imorn ska jag på ett läkarbesök jag inte vågat tänka på sen det bokades för 2 månader sedan. G ska skolas in om en månad. En vecka senare börjar jag jobba. Kommunen ska ha in schema för förskolan och min chef och jag ska spika just det på telefon imorn. Maken åker på sin systers bröllop 2 v innan vårt flyttlass går och jag har fortfarande inte betalt högskoleprovet!! Mest orolig är jag att allt ska bli för mycket med jobb, barn och  flyttpackande när maken är borta 1 vecka. Jag har blivit sämre på att hantera stress sen jag fick mitt andra barn. Tror jag behöver hjälp att få bukt med det. Sjukt stresskänslig! Borde börja meditera igen!!

Bara jag blir av med morgondagens besök så kan jag slappna av lite! Hatar sjukhus sen D var sjuk!! 

En rolig sak (eller 2) är att jag träffade en gammal vän häromdagen och i slutet av veckan ska jag träffa en vän från tonåren som bor i LA och har sin familj med sig. Tvillingar och sin trevliga man. Ska försöka att inte leva i framtiden utan i nuet. Är så dålig på det! 

Roligt var det också att D tvunget skulle ha sin Hello Kitty väska och danskjol på sig när hon åt en tröstglass idag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar