fredag 11 november 2011

111111





Roligt datum. Ska se om jag kommer ihåg att kolla klockan 11 sekunder över 11:).

Var uppe halv 7 och skickade iväg mannen till jobbet. Det har jag inte gjort på minst en månad. D och jag brukar ligga i sängen till halv 9. Hon somnar i regel 8 halv 9 så hon får för det mesta sina timmar. Annat är det med mig som fortfarande vaknar och kollar till henne flera ggr per natt. Dock inte 10 ggr som tidigare.

Tog en banan när maken gick. Kände då att jag var mer hungrig. Lika bra att göra frukost och brygga kaffe, så det har jag ätit och druckit nu. Kollar sulkivagnar till Turkiet resan och läser bloggar. Har nyheterna på i bakgrunden. Ska bara svälja sista klunken kaffe sen ska jag krypa ner bredvid dottern och mysa.

Jag ska drömma om vår nya lägenhet med uteplats, som står färdig 1 mars 2012. Skrev på kontrakt igår. Känns jätte bra!:)



Happy Friday folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar