onsdag 22 maj 2013

Skriknätter och yrseln fortsätter!

Mini har en period av skriknätter!!! Jätte kämpigt! Hon vaknar och skriker högt ofta. Bäst att ha henne nära så jag slipper gå upp. Liten har väldigt svårt att komma till ro nu när det är ljust länge. Kl 20 blev till 21 blev till 21:30. Ohållbart! Vi får inga avkopplande kvällar och nätter! 

Lika underbar som mini är med sitt breda leende, hesa och hjärtliga skratt och sin nya dans, när hon står och håller balansen, lika tröttande är det att hon inte sover! Så var det med D i samma ålder och man kommer igenom det. Vissa dagar är tyngre än andra dock!

Läkaren sa att jag har väldigt lågt blodtryck, har jag alltid haft. T.om som gravid. Tror att det är lägst mellan mens och ägglossning, när jag inte får sova och när jag känner stress. Bara att vila!

De dagar jag är som mest yr och illamående lägger jag allt åt sidan! Idag är en sån dag, igen! 

Mini sover och jag också snart! 

Sen hämtar vi liten och njuter av all ljuvliga grönska utanför dörren! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar