fredag 3 maj 2013

Bloggträff m Hannah på Chrysler

Förra torsdagen gick jag iväg på bloggfest med grannen på blicirkeln på Berga i Helsingborg.

Det var Femme och Hannah Graaf som hade bjudit in. Vitt vin, plockmat, bra musik och tävlingar. Jennie, grannen är gammal kompis med Hannah, så det snackades lite minnen mellan dem. Sen vann Jennie en omlottklänning från " Me and I", jätte fin! Jag tog bilder på en bil åt R och letade efter nån jag kände. Ingen!

Av 250 tjejer hade man ju trott man skulle känna igen nån i alla fall! Men icke. Kände igen några HIF killar som serverade men vet inte ens vad dem heter! Det var en mysig " get away" på ett par timmar. Sen ringde Js sambo och hade fått tuppjuck på bebisen skrik! Då blev det taxi hem i 190!

Jag glömde ta bild på goodiebagen vi fick. Den innehöll rengöring från Make up store, munskölj och teeth whitening, biltidningar från Chrystler, så klart. Mössa från Lekmer. se, servetter, visselpipa, energi dryck, juice, tablettask, rabattkupong och massa annat.

Jennie har berättat att hon alltid vinner tävlingar och annat. Jag vinner aldrig! Och mycket riktigt, hon vann, som sagt!:)

Det gör mig inget. Bara kul att hon vann och fick bevisa att hon verkligen vinner. Dessutom är hon riktigt snygg i klänningen. Undrar om den ens fanns i min storlek😊.

Jag tror vi får ta en kväll snart igen! Jag är så glad att jag träffat Jennie. Hon är en riktigt fin vän, redan. Ovanligt att man träffar kompisar i min ålder. Jätte kul!

Puss på dig miss positiva ☀







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar