fredag 24 maj 2013

Bråttom ut när barnen klättrar på väggarna...

Så bråttom att jag glömde luren hemma. Känner mig alltid lite fattig utan den. Patetiskt!

Vi gick och gungade och åkte rutchikana på Västra Berga, där maken jobbar. Vi gör ofta det för det finns så många olika lekplatser där. Och sen får barnen träffa sin pappa fast han jobbar också!:)

Efteråt gick vi till Ica. Jag fick spänna fast D tillslut för välte nästan hyllorna. -Du är en riktig klättrare du, sa kassörskan till D, när hon försökte klättrar upp på kassabandet!! -Mm, det är precis vad hon är det, sa jag! Hon klättrar på allt. T.om på lillasyster. Efter lunch somnade en övertrött D så äntligen. Då hade om spelat över en hel del vid matbordet! Lillasyster somnade på väg hem från affären. Hon vaknar nog snart och är hungrig!

I helgen jobbar jag så ikväll myser vi lite extra. Imorn sover D hos mina föräldrar. På eget bevåg från mamma. Trevligt initiativ! Då ska vi äta moules marinieres, I love musslor!

I em kommer grannflickan Tuva. Då brukar det bli röj! Imorn åker hon med sin mormor, mamma och lillasyster till Side, Turkiet! Snacka om att pappa Johan får semester här hemma en hel vecka!:)

Nu blir det av vila locken(ögon) en stund. Yrseln smyger sig sakta på!

Trevlig helg, sup och svälj! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar