torsdag 14 februari 2013

Skrikbebis och alla hjärtans dag!

G som sällan gör så mycket väsen av sig, Min söta marängtopp, har skrikigt hela natten. En sjuksköterska med barn på Ds dagis, tror det är öronen. Hennes yngsta hade gjort samma under sin förkylning, nyligen. Stackars G kunde bara somna tvärs över mitt bröst! Då bara för en liten stund för att sen vakna och skrika igen! Maken snarkar så av sin förkylning så jag har nog inte sovit nåt alls!

Kyrkans musik och lek som vi skulle gått på idag fick vi ställa in. När jag hämtat D ska vi ner till mormor och fika och sen ut en sväng! Maken kommer ner efter jobbet och vi ska nog gå och kolla ljusinstallationen. Vi skulle gått på bio men min mamma hade glömt sin kusinträff och pappa är fortfarande förkyld, så det blir inget! Gör inte så mycket då jag förmodligen hade somnat. Blir väl att hem och packa istället sen.

Igår hade jag sååå ont i rygg och leder efter min förkylning. Har inte stretchat som jag skulle. Snoriga ungar, min egen förkylning och noll sömn har gjort att tid och energi uteblivit! Idag är jag öm men bättre. Jag var så sne att vänstersidan var 1 cm kortare! Tack för återställandet hos bästa Naprapaten, Martina!!


I tisdags hämtade jag vår nya tvillingsulky till resan! Den har provsuttits, provkörts och provfälltsihop! Det verkar vara en toppen vagn!



På söndag morgon åker vi! Hej då snö, hej då tö!

Hej då Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar