torsdag 1 augusti 2013

Födelsedag kan va bra att ha och goda grannar allra bäst!

Min födelsedag och börjar dagen med att torka utspilld duschkräm och snurra tillbaka toapapper på rullen. Skyldig=minitrollet. Liten vägrar ta på " tosor" och ska sitta naken och äta frukost! Diarré igår= ev nerbajsad stol till födelsedagsfrukost= tappat aptiten på nygräddade pannkakor!

-hallå, är det nån som fyller år idag, hörs från balkongdörren!! - jag kommer, bara 1 sekund, svarar jag flåsande! Ut kommer en genomsur 38 åring, ur duschen. Inte nyduschad då, utan nysvettad! 

- Vi tänkte fråga om D ville följa med till " fun factory"!!, frågar grannen i nästa mening! Jag ville kyssa henne! 

D ville inget hellre och jag prisar goda grannar som alltid ser till mig som svettig är!:). Gullis!! 

Jag och G rullade iväg till affären och handlade lite kalasigt! Nu sover hon och jag tänkte gubbasova innan jag kör E4:an med "sugarendamm" och skurar "vatten klosetten"! 

Tack för god tårta och mysigt kalas igår, finaste 7- åring! 

Ni andra får avundas min "stora" trissvinst. Imorrn kan det vara er tur;)


Gullgranne









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar