lördag 28 april 2012

Deklarera mera....

Nu är det gjort! Deklarationen är kollad, undertecknad och skickad, via nätet. Smidigt och bra! Såg även att det numera finns en app men jag körde datorn. Det funkade i år igen!
Mannen ska deklarera för första ggn. Jag har tjatat på honom i två veckor. Det brukar sluta med att jag gör såna saker men denna gången tänkte jag inte lägga mig i, om jag inte måste! Den ska ju vara inne den 2 maj. Varför utmana att missa deadline??


Mannen tog med dottern till torget för att handla frukt och grönt. Kl 2 kommer T och barnen och vi ska hem till dem och äta och sen ska det spelas fotboll.


Jag har haft några tunga deppiga dagar så kan behöva vara omkring lättsamma mysiga ungar.
Ska bli kul!

Nu ska jag borsta tänderna rena från kaffefläckar och klä på mig några paltor.


Ha en mysig lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar