söndag 15 april 2012

Dålig uppdatering och energi...

Har haft enorma sammandragningar och varit extremt trött. Glykostestet var bra och HP likaså. Jag tror jag behöver lite extra järn så det blir broccoli och ev byte av järntabletter. Kan behöva en boost.

Så här pigg vill jag vara!

Mannen är och storhandlar med lillan och mamma och pappa så jag passar på att sortera papper och torka golven. Det hann vi inte igår.

Mannen ska göra hembakad pizza ikväll. Det är alltid lika gott! Mamma och pappa blir också gödda. Till Ds delight. Hon älskar mormor och morfar.

Vi skulle fixat uteplatsen förra helgen.
 Inte riktigt så här men kan alltid drömma...

Det är fortfarande inte gjort. Vi har varit trötta och jag har inte varit sugen på det alls. Nu lyser solen med sin frånvaro så det är inte så inspererande. I veckan ska vi bestämma oss för utemöbler, plantera i krukorna och köpa krokar till sovrum, hall och sänglådor för extra förvaring. Det ska vara klart här sen nångång.

Nästa projekt blir tvättmaskin, sen diksmaskin och sen syskonvagn. Fan, allt kostar men hade varit skönt att införskaffa så det blir att lägga undan några lappar till det så det står färdigt till liten tittar ut.



Är i vecka 29. Känner mig smidig som en flodhäst. Nu börjar halsbrännan komma. Känner mig som en fräsching, NOT! Men annars är det bra!;)



Stolar och bord är fortfarande inte sålda. Folk velar fram och tillbaka. Blocket is NOT the shit!!:(
I-landsproblem onekligen men ändå. Måste ju få ventilera nånstans.




Så nu ska moppen få glida över päronrester och kaffefläckar.







Nästa lördag blir det Köpenhamn om vädret tillåter. Det ska bli mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar