onsdag 19 juni 2013

Väskor, livet och midsommar!



Jag älskar den här väskan, en big mix nubuck från fab. Måste kolla priset om jag kan hitta den hos en återförsäljare i Sverige. Jag har bara hittat en nederländsk än så länge och på styleicon.se Viiill ha!!!



 D är "lite vuxen", säger hon och -Jag kan borsta tänderna själv, mamma! Hon går på stora toaletten också, inte på pottan, nu när hon är lite vuxen!


G vill inte alls bada i köksvasken!!! Dumma pappa och dumma mamma som fotar.


Annars har vi badat i minipoolen med tusen grejor och det är poppis!


Nu ska jag och marängtoppen sova. I natt sov jag ung. 28 minuter!!

Får bli väla imorn med alla andra galningar på jakt efter midsommarkläder!
Tjohoo!!

Jag har en massa braiga böcker jag vill läsa också. Men det får bli nästa vecka. Ikväll blir det träning och imorn dag två på 5:2 denna den tredje veckan. Hepp!

Sen är det midsommar. Kom tillbaka SOOL!  



I helgen blir det jobb igen, tjohoo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar