tisdag 12 mars 2013

Familj, familj, familj!💜💛❤

Jag har vÀrldens finaste familj!

Det tycker vÀl alla tÀnker ni men för mig Àr det sÄ stort att ha en egen familj. Jag hade tappat hoppet om att trÀffa nÄn! Han har förÀndrat mitt liv helt, min man.

Jag tycker att mycket i livet var ganska piss. Nu Àr min vardag sÄ vÀrdefull. Mina barn Àr den finaste gÄva jag fÄtt. Det hade inte gÄtt utan min man.

Jag har varit elak och dum mot honom. Framförallt under mina graviditeter, dĂ„ jag mĂ„tt piss, de 5 första mĂ„naderna, i alla fall. Mina hormoner har varit mina vĂ€rsta fiender under lĂ„ng tid. Jag har varit en argbigga. ÄndĂ„ stĂ„r han ut och sviker inte. Visst blir han arg och fĂ„r nog ibland men han skulle aldrig gĂ„. Han ger inte upp, han sviker inte. Han bryter inte ett löfte.

Han har gett mig hopp om livslÄng kÀrlek till en man. Jag Àr sÄ tacksam att han vill leva med mina egenheter och att han Àlskar mig i nöd och lust.

Vi har verkligen satts pÄ prov under vÄr korta tid ihop. SÄ mycket har hÀnt, sÄ fort.

Vi Àr starka ihop. Vi gÄr inte sönder sÄ lÀtt. Vi Àr bÄda övertygade om att vi inte fÄr mer att kÀmpa med Àn vi klarar av. Fast det Àr svÄrt att förstÄ varför vissa saker hÀnder, sÄ vet vi bÄda att vi klarar oss. Tillsammans!!

VÄra fantastiska flickor sover. Jag vill bara ligga bredvid dem bÄda och lukta pÄ dem och kÀnna deras varma smÄ kroppar.
Det finns inget bÀttre!

Jag fÄr stÄ emot och lÄta dem vÀnja sig att sova i egna sÀngar igen, efter 3 veckor i en hög, pÄ samma madrass!

Jag hade tÀnkt skriva om resan men valde att hylla min familj istÀllet!

Tar detaljer om resan en annan dag. Nu ska jag ge resten av min vakna tid till min man, denna tisdagskvÀll!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar